Om du är mina händer så är jag dina ögon!

Äntligen har jag också fått leka leken där en bakbunden leder en blind. Det gjorde intryck. Katharina och jag skötte uppgiften med glans, faktiskt!!

20150429_134809
Blinda Lotta och bakbundna Katharina, lyckligt befriade!

Vi åkte iväg hela arbetslaget från S:t Mikaels kyrka och S:t Hyllie till Falsterbo för att grotta in oss i verksamhetsplanen.

Den samlade diakonin
Hyllie kyrkas samlade diakoni!
20150430_092607
Paula och Jozefina!
20150430_092602
Kenth och Helen och Cecilia

Vi har diskuterat och stött och blött i flera omgångar. Det är roligt när diskussionsivern går igång och debattvanan infinner sig.                                                                                   Även om det är många bra saker som dryftats så är det alla lekar som jag tycker är roligast. Jag älskar samarbetsövningar!!

20150429_153224
Budgetåret 1/Kvintcirkeln

Sen är det alltid roligt att klottra samtidigt som man lyssnar. Helt plötsligt hade jag en tjusig kvintcirkel i stället. Verksamhetsplanen ska vara klar någonstans mellan E-dur och B-dur.

20150430_112840
Godisapor

Och en stilla glädje infinner sig när Jozefina skickar över godisapor till mitt papper. Man kan aldrig få för många godisapor!