Söndagsglädje

• Det var ljuvligt väder på morgonrundan med hunden
  • Jag lyckades ta mig igenom hela mitt yogapass
  • 2016-08-21 10.38.31 Jag fann nyvässade pennor vid orgeln…
  • 2016-08-21 10.38.13 med hälsning från vår vaktmästare Mats som vässat dem (efter att jag påpekat att de var svåra att vässa eftersom de är trekantiga och inte får plats i min vässare, och då letade han fram en större vässare och fixade detta till mig, samt att han lagt en laddning pennor i mitt fack också)
  • Dagens solist sjöng fantastiskt
  • Kyrkan var synnerligen välbesatt för att vara en ”vanlig söndag”. Jättekul!
  • Dagens vikarierande präst var lysande.
  • Vi blev helt oförhappandes bjudna på kyrklunch vid kyrkkaffet (av samma vaktmästare som fyllt år)
  • Jag kunde vila hemma i solskensträdgård

2016-08-21 17.48.44
    Min nya pennsamling!
  • Jag gav efter för min längtan efter nya pennor (varje höst minns jag hur kul det var att börja skolan med nya pennor o väska osv) Nu har jag suttit en hel timme och skrivit brev 😀
  • Fick tårta hos min dotter i eftermiddags.
  • Jag har spelat in ljudfiler – världens bästa partiturstudium samt fantastisk utveckling av den egna sångrösten.
  • Hösten är här! Körerna börjar nästa vecka!

Tack för idag, tack för en underbar, vanlig dag.