Om bloggen

Välkommen till Härnösands stifts internationella blogg! Bloggen hade vi tänkt använda till att dels ge ”globala glimtar” ut i världen, men också när det glimmar till av internationellt engagemang runt om i Härnösands stift. Har du något du vill berätta från ditt internationella arbete i ditt sammanhang, tveka inte att ta kontakt med oss. Kanske vill du skriva ett gästbloggsinlägg?

Vi som är ”vi” i bloggen är Charlotta Ekelund och Maria Wålsten. Vi arbetar med de internationella frågorna i Härnösands stift. Välkommen att höra av dej till oss, speciallt om du har någon internationell glimt från ditt sammanhang i Härnösands stift som du vill rapportera om här på bloggen, eller har idéer, tips eller annat som du vill sprida kunskap om när det gäller det internationella arbetet i stiftet.

charlotta.ekelund@svenskakyrkan.se

maria.walsten@svenskakyrkan.se