Bloggen behöver bidrag

Hoppas, hoppas att bloggen Livet i Svenska Kyrkan ska leva och har hälsan 2010. Den föddes i slutet av förra året, av det förra decenniet. Eftersom jag startade bloggen utan att be om lov, utan att rådfråga, så har jag förstås ingen som helst rätt att räkna med att någon annan ska göra jobbet.

Ändå önskar jag att du som som tagit dig hit och läser skulle vilja tipsa mig om saker och ting, händelser och människor att berätta om. Om det som glimmar till och lyser upp. För bloggen Livet i Svenska Kyrkan är platsen för de goda nyheterna, för det som är positiva motbilder till de tråkigheter som andra medier, andra bloggar ägnar så mycket tid och kraft åt. Och låt oss berätta om det som händer i församlingarna, i första hand.

Mejla mig Martin Garlöv martin.garlov(a)svenskakyrkan.se eller SMS:a 0733-578 501