Webbutiker

Svenska Kyrkan har flera webbutiker. Det här är en sida med ambition  att samla länkar till så många som möjligt. Lite längre ner på sidan finns även länkar till sajter där det finns saker att beställa och köpa med vanliga mejl.

Kyrkokansliet i Uppsala har en webbshop med både grejer som kostar pengar och en del som är gratis informationsmaterial. När man beställer och handlar från kyrkokansliets webbshop då skickas alltid grejerna till församlingsexpeditionen där man är medlem.

Västerås stift och Karlstad stift har egna webbutiker. Man kan tillhöra en församling i ett annat stift och shoppa här ändå. Svenska Kyrkans Unga har sin webbutik, och så har förstås Svenska Kyrkans eget förlag Verbum butik på nätet.

* Karlstad stift

* Västerås stifts

* Svenska Kyrkans Unga

* Kyrkokansliet