Pusta ut! Titta in!

Vilka festliga, svettiga och intensiva dagar vi har haft i Biskopsgårdens kyrka nu i helgen! Men NU är allt inspelat och klart inför 4 TV-gudstjänster som sänds i mars! HURRA!

Nu kan vi pusta ut lite efter allt jobb… Men SVT har mycket kvar att göra dom, innan sändning…dom ska nu klippa och klistra och fixa ihop programmen. Pyssla på.

Ska bli så spännnade att se resultatet!

Nu tar dock Mässmakarna några dagar för att vila upp sig, även från bloggen – MEN vi uppmanar alla att titta in på Biskopsgårdens kyrkas facebooksida (och klicka gärna GILLA!) och ta del av fina fotoalbum som ligger där (och mer bilder kommer läggas upp framöver – håll utkik!) med bilder från inspelningsdagarna som informatörs-Clement har tagit!

STORT TACK till alla inblandade! Och till alla som hejat på, uppmuntrat och bett för oss! Vi ses och hörs!

Kalaskram!

Tack