Svaret på gåtan är; nu är NOTHÄFTET här!!!

Nu har ni nog funderat och grubblat…Undrat, tokgissat, och filosoferat. Vad VAR det där om VarDagsmässan som vi skulle få veta?!! Vad var det för halvkväden visa?!

Jag förstår att väntan varit lång…Men nu äntligen ska bladet tas från munnen! Ja, flera blad, egentligen! Ett helt NOTHÄFTE rättare sagt!!

20150314_161602

Titta här! VarDagsmässans noter och körarrangemang finns nu att skaffa sig i denna fina form!

Alla låtarna är med!

20150314_161633

Man kan beställa den från Talking musics hemsida, från Naxos eller köpa den på ”Din bok” i Gbg eller ”Nya musik” i Jönköping. Eller direkt från Malena! Köp ett häfte och tralla hemma. Eller shoppa loss till hela kören!

Ett hett tips är att man kan köpa häftet redan imorgon i Biskopsgårdens kyrka, efter storbildsvisningen om man vill!

För du minns väl att imorgon, söndag 15/3 så sänds VarDagsmässan på SVT 2 kl 10:05 (OB extra lång sändningstid! Stäng inte av förtidigt! ;-))! Men att man också kan välja att se den tillsammans med andra glada människor, på storbild och sedan fika efteråt, i så fall är tiderna:

11:00 i Länsmansgårdens kyrka

16:00 i Biskopsgårdens kyrka.

Och 16:00 kan man få frottera sig med självaste upphovskvinnorna!! Och, som sagt, köpa det sprillans nya nothäftet om man vill!

Vi ses! Och syns!

En kommentar

Birgitta Norlén säger
9 april 2015 – 02:08

Hej! Tack för en fin mässa från er kyrka. Härligt med alla barn och all glädje. Jag har en fråga: Finns Noter och ev. cd till försäljning "Mässa för små" (har redan glömt vad den heter)?
Hälsningar Birgitta Norlén, församlingspedagog i Gullängets kyrka, Själevads pastorat i Örnsköldsvik

massmakarna svarar
9 april 2024 – 08:15

Hej! Har redan mejlat dig, men svarar här också, för säkerhets skull. 🙂 Jovisst finns den att köpa, ”Mässa för de minsta” Både nothäften och demo-skiva är utgivna på ”Tomsing” så man kan beställa därifrån eller tex från ”Din bok” i Göteborg eller ”Nya musik” i Jönköping. 😀 /Malena och Anna