Petrus nr 2/2016 och Sommarfoldern

Petrus 2/2016 inklusive sommarfoldern. Två tidningar i en! Foto Carina Etander Rimborg

I dag (8 juni) ska du (om du är åretruntboende på Tjörn) få Petrus i din brevlåda. I år innehåller Petrus också sommarfoldern. Två tidningar i en, så att säga.

Vi hoppas att det nya formatet ska fungera bra och att du kan använda sommarfoldern för att hämta inspiration för vilka arrangemang du vill gå på under sommaren. 76 olika arrangemang finns att närvara vid under sommaren. Till detta tillkommer söndagsgudstjänsterna. Så varmt välkommen.

Och om du skulle tappa bort din tidning eller hellre vill läsa på din dator eller telefon så hittar du (alltid aktuellt och eventuellt uppdaterat) hela programmet på

Och du kan läsa Petrus här (om posten inte kommit ännu, eller du bor utanför Tjörn)

Och här kan du läsa sommarfoldern

Det kommer att finnas tidningar att hämta i alla våra kyrkor, på Tjörns och Stenungsunds turistbyråer eller på Pastorsexpeditionen. Hör av dig om du vill ha ett eget exemplar.

Den 20 juni kommer tidningen till alla sommarboende på Tjörn.

Om du är åretruntboende på Tjörn men inte får tidningen i din brevlåda, hör gärna av dig så får vi kolla upp med posten!