Gifta er på lördag?

På lördag den 2 juli blir det ett nytt tillfälle för er som bara vill slinka in och gifta er i vår vackra kyrka i Skärhamn. Ni behöver dock ha förberett er lite för ni måste ha med en giltig hinderprövning och ett vigselintyg. Har ni det så kan ni gifta er på lördag mellan kl 11.00-16.00. Varmt välkomna!

Drop in-bröllop. Foto Magnus Aronsson IKON

I senaste numret av annonsnytt fanns en stor artikel om drop in-vigseldagen vi erbjöd 11 juni. Läs här>>

Ska du inte gifta dig så kan du gå på musikandakt i Klädesholmens kyrka kl 13.30 med sångmedverkan av Anna-Karin och Daniel Ferling. (De har bland annat varit med i Svensktoppen nästa. Och du kan också lyssna på dem när de kommer tillbaka den 14 juli med sin trio Madilan.)

Madilan Foto Susanne Nobel.Sveriges radio