Ingen sommarstiltje i Svenska kyrkan Tjörn

Läs sommarfoldern uppmanar kommunikatör Carina!

Den som har läst vårt sommarprogram och sett alla evenemang som Svenska kyrkan Tjörn ordnar i stort och smått ser att det verkligen inte är sommarstilje i kyrkan!

Du kan gå guidad tur, du kan gå på konstutställningar, du kan gå på konserter, du kan gå på gudstjänster. Och givetvis finns vi där om du har behov av samtal eller andra frågor.

Men själv är jag nu på semester i tre veckor och det kommer att innebära att det blir lite mer stiltje på bloggen och kanske på facebook under en period.

Men jag återupprepar – läs vårt sommarprogram och besök något av alla våra fantastiska evenemang som är kvar på sommaren.

www.svenskakyrkan.se/tjorn/sommar