Kom till kyrkan över julhelgen

maria-och-jesusbarnetNu kommer jag att vara hemma på lite julledighet fram till efter nyår. Det innebär att det blir lite färre uppdateringar i blogg och på facebook.

Men Svenska kyrkan Tjörn är givetvis öppen. Varenda juldag (och även andra dagar) finns det gudstjänster att vara med på. Julspel, julsånger, texter och böner. Du är varmt välkommen till en eller många av våra gudstjänster.

Passa på att kom till någon av våra gudstjänster, för att verkligen få möta det fantastiska som händer – att Jesus kommer till oss som ett litet värnlöst barn.

Har du inte sett kyrkoherde Johan Ernstsons julhälsning så passa på att göra det här.

Så vill också jag passa på att önska dig en God Jul och ett Gott nytt år!