Vandring med nya möjligheter

Foto: Maria Eliasson

Ett nytt år och nya möjligheter. Var dag är en ny gåva.

Gav du några nyårslöften? Det finns många saker som var och en av oss kan göra. Det kan handla om saker som rör dig själv och det kan handla om saker som rör andra människor.

Kanske bestämde du dig för att röra på dig lite mer? En chans att göra det är att på onsdag 4 januari vara med på Pilgrimsmässan och vandringen som utgår från Klövedals kyrka. Då får du något både för kroppen och för själen.

Det är ingen anmälan utan det är bara att komma och vara med. Den första onsdagen i varje månad är det mässa och pilgrimsvandring – i ur och skur. Ta med lampa och reflexer samt bekväma skor om du vill vandra.  Mässan börjar kl 19:00 och du är tillbaka efter vandringen 20:00.