Ny barngrupp för miniorer i Höviksnäs, Valla

_Q4A0636Nytt för den här terminen, hos Svenska kyrkan Tjörn, är den miniorgrupp (lågstadiet) som startar 19 januari i Valla församling i lägenheten på Övergårdsvägen 39 i Höviksnäs.

Erika Andersson som är ansvarig för gruppen skriver:

På kyrkans miniorer kommer vi att fika, leka , sjunga och prata.

Vi hämtar barnen vid skolan och går tillsammans till kyrkans lägenhet på Övergårdsvägen 39. Där bjuder vi på mellanmål. Vi har samling, sångstund och pyssel.

Vi följer det barn, som inte kan bli hämtade av föräldrar kl 15.00 tillbaka till fritids.

Det är viktigt att fritids och skola vet om att ditt barn ska vara med på kyrkans miniorer.

Meddela Erika om ditt barn kommer till verksamheten.

Erika Andersson, erika.andersson@svenskakyrkan.se 0733 230 535

Så du som har ditt lågstadiebarn i skolan i Höviksnäs – missa inte tillfället att vara med på miniorerna!