Giftastankar?

Foto: Joakim Carlström IKON

Har ni tänkt att ni skulle gifta er? Men så har det liksom inte bara blivit av…

Nu har ni chansen att gifta er på Tjörn i den vackra Skärhamns kyrka med strålande utsikt över havet.

Den 10 juni (och senare den 2 september) så finns det möjlighet att komma att bli gift mellan kl 11:00 och 16:00, då vi har drop-in.

Det enda ni behöver ha med er är ett giltigt hindersprövningsintyg från skatteverket och legitimation. När vi ser att alla papper är OK så kan vi viga er efter att vi har prata lite.

Vi har präst och musiker. Ni kommer i era vanliga kläder eller uppklädda – det är ni som bestämmer. Ta med hela släkten och alla vänner eller kom ensamma. Blir det väntetid så finns det fika i församlingshemmet.

Den 10 juni eller den 2 september är det drop-in utan förbokning!

Det går också bra att bli döpt dessa dagar. Antingen att ni själva vill döpa er, eller att ni döper era barn.