ida12

Skara stiftare nr 2!

Hejsan!

När min kära vän Veronica, som jag faktiskt gått i samma klass som och vi som ni då kan förstå från Skara stift, Men medans hon flyger till Brasilien beger jag mig mot andra hållet som innebär tre månader i FIllpinerna.

Jag har också gått samhällsprogrammet i tre år av mitt liv och har under denna tiden intresserat mig mycket för Svenska Kyrkan och framför allt Svenska Kyrkans Unga. Jag har varit med i Distriktsstyrelsen för Skara stift och diverse andra ideella uppdrag. på grund av alldeles för lite fritid missade jag nästan ansökan till detta programmet, men tack vare min fantastiska mamma kom de iväg och in på intervju blev de. Nervös som attan men de gick ju vägen och lyckan var som ett underbart kalas med massa ostbågar

Nu är alla föreberdelser snart klara och de är bara att försöka få iordinng på ryggsäcken och kläder. Jag brukar vara organiserad när jag packar men denna gångén ska jag bara gå på känsla. Hoppas att de fungerar. Detta kommer bli min livs resa , jag känner de från tå till knoppen, i hjärtat och hjärna och jag hoppas att jag förevigt kommer att minnas detta, och framför allt att jag kommer att kunna använda mig av detta för att tillsammans med alla andra goa tjejer från Sverige som åker till olika länder kunna göra något underbart!

HA de bra och massa extra kramar till alla goa utbytes deltagare på massa olika ställen i Sverige!