7 blandade tankar på söndagskvällen

Vilket sammanträffande. Första dagen med två ”blandade tankar” och så en bild på den första flygande grisen! @classicpics

Jag har aldrig tidigare publicerat två såna här bloggposter på samma dag men idag så. Kanske aldrig mer? I alla fall fortsättning på  (blandade tankar i morse).

-Det är väldigt vackert med bebisar som kryper i medeltida kyrkorum. Något väldigt gammalt och något väldigt nytt ihop liksom.

-Vi var ju med och avtackade Carl Sjögren i Ulricehamn. Nu har vi sett och hört honom i Skara. Ovant med helt ok.

-Carl Sjögren kanske borde överväga att göra pod av sina predikningar. Det skulle de hålla för!

-Jag har köpt nya skor. Det ska mycket till innan jag gör det men efter hot från frun hände det. De har inga snören eller nåt. Känns konstigt men jag försöker intala mig att det är elegant.

-I morgon börjar det där nya som jag flaggade lite om i morse. Spännande.

-Jag har vunnit rabatt på en trolleriföreställning. Hur använder man den på bästa sätt i församlingen?

-Jag är fortfarande förkyld så fortsätt tyck synd om mig.