Allvarliga fel i kyrkguide (åtgärdat)

Uppdatering 21/11: Den uppdaterade versionen finns nu i App Store: bit.ly/kyrkguide .

Tack till alla som laddat ner, testat och kommit med synpunkter på Kyrkguide. Tyvärr har några användare upplevt att appen omedelbart efter att man startat den kraschar, vilket får anses som ett mycket allvarligt fel. Dessutom har vi haft ett fel i logiken som gjort att några nya kyrkor som lagts in vår databas inte visats. Dessa allvarliga fel har vi fått ordning på, och det kommer en uppdatering i App Store så snart Apple godkänner uppdateringen.

Vi och många medarbetare i församlingar håller kontinuerligt på att lägga in de kyrkor som inledningsvis saknades, just ni ligger vi på cirka hundra kyrkor som har lagts till sedan appen släpptes. Dessutom har många bilder lagts in och församlingar som saknade koppling till en kalender har fått en sådan. Speciellt roligt är det att få in mer kalenderhändelser, varje gång en församlings kalenderhändelser kopplas på är det många människor som genast får mycket större nytta av appen.