elinlindqvist

Snart dags!

Hejsan!

Jag heter Elin Lindkvist, kommer från Åkers Styckebruk och är 19 år gammal. Den nionde september åker jag tillsammans med Sara till Costa Rica, en resa som jag ser otroligt mycket fram emot!

Till vardags hör jag hemma i Åker-Länna församling, där jag gjort både det ena och andra!
I juni tog jag studenten från Europaskolan Strängnäs där jag läste företagarprogrammet med inrikting ekonomi och juridik och tänkte att Ung i den världsvida kyrkan vore perfekt efter studenten, och gladeligen är jag en av årets 18 deltagare! 🙂

På fredag bär det av! Just nu är jag mitt uppe i kaoset bland inhandling, packning, förberedelser, säga hejdå till vänner och familj samt allt annat som ska hinnas fixas innan jag åker bort i tre månader. Efter både förberedelse- och avresekurs är jag trots allt mer än redo och resfebern kommer sakta men säkert. Jag hoppas och tror att vi kommer få en fantastisk resa och upplevelse i ett för oss nytt och främmande land!

Tiden flyger verkligen och snart är det äntligen dags! Jag är extremt taggad, skapligt nervös och fullproppad med förväntningar!

¡Saludos!

Elin Lindkvist, Strängnäs Stift

Elin2

PS. glöm inte att följa vår Instagram som vi alla deltagare har tillsammans! Den heter @ontheroadwithkyrkis 🙂 DS.