clair

Sondag i kyrkan – och firande av barnens dag

I lordags var det barnens dag har! I en annan forsamling var jag da och lekte med barn ca 3 timmar, utbytte lite lekar, fikade och firade! Sjalvklart i stora salen – kyrksalen. Har i Alajuelita var det samma slags rum, men andra barn och annan plats. Forst massa dar en tysk prast pratade lagom langsamt pa spanska sa jag forstod, och sa fick alla barnen trakors (valdigt glada) och alla som ville sa nagot om texten de med. Efter massan blev det lek! 3 Clowner fran ungdomsgruppen, dans och sa glass och fruktsallad med godispase! En glad och barnslig helg! Mycket karlek! Bilder fran min forsamling, Alajuelita:

La Paz! //Clair