Pilgrimsvandra med mig den 31a!

Jag nämnde innan semestern att jag ska leda en pilgrimsvandring på sankta Helenas dag (31a juli). Nu börjar det närma sig så nu vill jag påminna om den igen. Det finns redan några anmälda och vi blir gärna fler.
Det går enkelt till. Vi samåker från Götene församlingshem klockan 9.00 och startar vandringen vid Sta Elinkällan vid Medelplana kyrka uppe på Kinnekulle. Sedan vandrar vi tillbaka till Götene och avslutar vandringen i Götene kyrka. Var och en får ta med sig egen matsäck så äter vi längs vägen.
Det vore väldigt roligt att träffa så många som möjligt av er också ute på verkliga, dammiga, vägar och inte bara genom skärmen!
Anmälan sker senast 26e juli till gotene.pastorat@svenskakyrkan.se, det kostar inget.
Klockan 19.00 fortsätter dagen med en musikalisk skildring av sta Helenas liv. ”Jag är en källa bara”, en konsert/musikgudstjänst med dramainslag av Lars-Olof Ejstes och Eva Ahlberg. Också gratis. Inget att tveka om alltså!