50.000 tack ska ni ha!

Klang och jubel

Någon gång under dagen kommer Vandra Vägen få sin 50.000e sidvy. Det tycker jag är en rätt imponerande siffra.

Tack så mycket min kära läsare! Jag är extra glad för dig som är här ofta förstås, som kommenterar och delar och sådant men jag är egentligen glad för alla som hittar hit. Min förhoppning är att Vandra Vägen ska vara en blogg som kan läsas med behållning även om man är ovan vid kyrkans sammanhang!

Nu är jag vikarierande kyrkoherde och det snurrar på rätt bra idag. Det kommer ett ”riktigt” blogginlägg så småningom.