9 blandade tankar på söndagen

Ny söndag, nya blandade tankar!

Oftast är det mördisar man ser här men ibland dyker de upp, leopardisarna!

1. Glad söndag kära läsare!

2. Jag är nu en glad semesterfirare men då plötsligt FINNS det faktiskt en gudstjänst i Dalstorps församling. Välkommen du som kan och vill till utegudstjänst på gamla kyrkplatsen i Dalstorp 14.00.

3. Idag ska jag om allt går väl få vara ute med min fru och så ska hon testa mountainbike. Hoppas hon blir biten!

4. Jag har förresten en film igen, min mest avancerat filmade tror jag. En vandringsandakt med mig på vägar och stigar kring Dalstorp (i samarbete alltså med den berömda Jälmåleden). Du kan se den här:

5. Det känns också roligt att ha något som faktiskt är solklart pilgrimsmaterial här och handlar om att VANDRA VÄGEN!

6. Det är i alla fall en bra sak mitt i pandemin att jag fått bli lite med youtuberpräst. Åtminstone är det roligt för mig.

7. Jag har haft en massa ont i fötterna hela förra sommaren när jag skulle springa. Nu har jag tagit bort mina fina ilägg och så går allt som på räls. Lyssnar även på ”born to run” och närmar mig löpandets själ 🙂

8. Jag tror jag skulle kunna ha sommar i Sverige hur länge som helst utan att sakna något bara jag får ströva runt i skogarna och upptäcka saker.

9. Vad gör du idag? Skriv en rad och berätta!