God jul från Vandra Vägen!

En liten julhälsning

Jag vill förstås ta tillfället att önska dig kära läsare en god och välsignad jul.

Jag har inte jobbat på så mycket med bloggen sista tiden för det mesta har gått till att filma en mängd filmer för församlingens adventskalender. Många av er har säkert sett dem på dalstorps församling på Facebook.

Med denna vackra ikon där de vise männen kommer med gåvor till Jesusbarnet och med den här evigt återkommande sången som brukar dyka upp här och påminna oss om att julen blir bäst när Jesus är med 🙂

Gud välsigne dig och din helg!