Vad ska vi utveckla? – du bestämmer.

Nu kan du rösta på vad vi ska utveckla till svenskakyrkan.se. Den punkt som får flest röster till den 10/12 kl 08:00 kommer att utvecklas!

Möjlighet att bädda in Spotifylistor
Så att man kan skapa en lista på spotify som kan spelas upp direkt från webbplatsen.

Twitterflöde (hashtag/användare)
Församlingen kan lägga in ett flöde med de senaste uppdateringarna från ett twitterkonto eller från en specifik hashtag.

Twingly Live-inbäddning
Skapa en Twingly-live-kanal och infoga på din sida. (Läs om Twingly live på live.twingly.com)

Puff med centralt innehåll – t.ex. internationella nyheter
Församlingen kan lägga in en puff varsomhelst som uppdateras med innehåll som redaktionen på kyrkokansliet skapar.

Skapa en kopia av ett dokument (i administrationen)
Om du ska göra flera liknande sidor kan du skapa en mall och kopiera den flera gånger.

Länk till app
En länk till appen Kyrkguide dyker upp i topp när man går in på svenskakyrkan.se med en iPhone eller en iPad, församlingen kan byta ut denna mot banner för en annan app. Här kan du se ett exempel på hur det ser ut.

Personalbildspel
Visa er personal som ett bildspel.

[poll id=”2″]