Nya utmaningar!

Jag har världens bästa jobb! Det blir aldrig långtråkigt för jag gör hela tiden nya och olika saker. En ny arbetsuppgift jag fått är att göra församlingens församlingsblad. Oftast är jag uppe och springer och träffar en massa människor i alla åldrar, så det är sällan jag sitter någon längre stund vid skrivbordet. Men ibland kan det vara riktigt skönt att sitta ner med en kopp kaffe, sätta på lite bra bakgrundsmusik och vara lite kreativ i datorn.

Sakta börjar detta första nummer ta form, men det är kämpigt. Det är säkert tio år sedan jag gick kursen i Indesign. Men det mesta sitter i ryggmärgen så förhoppningsvis blir det bra till slut. Kör jag fast eller tröttnar studsar jag bara upp från skrivbordet och gör något annat roligt. Sa jag att jag har världens bästa jobb? ;o)