174 artiklar och fler än två i 60 olika ämnen

Bloggen Livet i Svenska Kyrkan får påfyllning vecka för vecka, dag för dag med berättelser om församlingsliv runt om i Svenska Kyrkan. Under det första året har det blivit 174 artiklar och fler än två i 60 olika ämnen.

Uppe till vänster på bloggen finns en sökruta. Testa att använda den för att finna artiklar om de frågor du är engagerad i och intresserad av.

Ett stycke ner i högerspalten finns ett ämnesorden listade. Klicka här och du får artiklarna som är taggade med just de orden presenterad för dig.

Kommentera gärna både nya och lite äldre artiklar. Nätverket Livet i Svenska Kyrkan ger plats för samtal och diskussioner i Forum.

I högerspalten finns också den långa länklistan till webbsidor som är resurser för en medarbetare i Svenska Kyrkan. Använd det som finns här och bidra gärna med fler webbadresser. Mejla tips till martin.garlov@svenskakyrkan.se

Den här bloggen länkar till kunskapsbanker som 24tretton och Kommunicera mera och Landsbygdsutveckling, för att ta några exempel.