Svenska kyrkan tar steget in i reklamvärden

Som någon sa, Svenska kyrkan producerar fantastisk verksamhet, men det är för få som känner till det.


Syns vi så finns vi (gammalt reklamordspråk)

Under denna säsong fyller Svenska Kyrkan i södra Thailand 10 år. Det firar vi på olika sätt. Ett av dom är att göra en lite men tydlig satsning på att marknadsföra oss. Och den här gången har vi valt att annonsera på turisternas transportfavorit nummer ett: en Thailändsk TukTuk!

En kommentar

Bo Jonsson säger
12 oktober 2017 – 04:14

tycker du ska vara mer konkret i reklamen, t.ex. mässa då och då var bara i Kata tycker jag, sång då och då, frukost (anmälan platser begr.) ìnkl. samtal.
Bo

prasteniparadiset svarar
14 april 2025 – 11:31

Nja, jag tror att den typen av direktreklam ska bara säga en enda sak? Typ här finns svenska kyrkan, välkommen? Och så kan man hitta våra telefonnummer, vår fb och vår hemsida.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *