Vad tar du med dig från inspirationsdagen?

Jan får med mig att det jag redan gör är också viktigt. Har också fått med mig flera aha'! Richard Taubner, kantor i Töreboda.
Jan får med mig att det jag redan gör är också viktigt. Har också fått med mig flera aha’!
Richard Taubner, kantor i Töreboda.
Många är i samma situation och att kyrkan är i förändring. Agneta Ström, kantor i Lugnås- Ullervad.
Många är i samma situation och att kyrkan är i förändring.
Agneta Ström, kantor i Lugnås- Ullervad.
Att börja med mig själv. Det kan vara svårt att göra en andlig resa tillsammans. Tillsammans blir vi mer. Kristina Kosonen Askolin, bitr. kyrkoherde i Falköping.
Kristina Kosonen Askolin, bitr. kyrkoherde i Falköping.
En dag med väsentliga saker. Det ligger i tiden och många församlingar behöver hitta nya vägar och olika sätt att nå hjärtat. Fresh expression finns det metoder för att nå ut. Richard Mellgren, präst i Värsås.
Richard Mellgren, präst i Värsås.
Tankar på utmaning, frustration och lugn o ro. Ellinor Carlberg Mehrén, präst i Lugnås-Ullervad
Tankar på utmaning, frustration och lugn o ro.
Ellinor Carlberg Mehrén, präst i Lugnås-Ullervad
Jag tar med mig en intressant förmiddag och två workshops, Bara vara och Våga djupna.  Det har varit många nya möten med människor och jag är glad för dagen. Tommy Westberg, ideell i Mariestads församling.
Det har varit många nya möten med människor och jag är glad för dagen.
Tommy Westberg, ideell i Mariestads församling.