Juridik och loppis

Lena Rohlén

På lördag morgon finns det tillfälle att få lite juridikkunskaper och frukost. Om du kommer till Kyrkans Hus, Kållekärr, lördag 2 april kl 9.00. (Anmälan, för att frukosten ska räcka, till Maria Eriksson 0733 23 05 15) får du tillsammans med frukosten lyssna på Lena Rohlén som berättar om vardagsjuridik – vad alla människor behöver veta.

Leksaksbil. Foto IKON

Stannar du sedan kvar i Kyrkans Hus finns det möjlighet att fynda barnsaker då det är barnsaksloppis mellan kl 10-12. Då finns det möjlighet att bli av med det som barnen har vuxit ur eller inte vill använda och istället köpa och komplettera nytt inför vardag och semestrar.

Den avgift som de som hyrt bord betalt går oavkortat till Svenska kyrkans internationella arbete.

Det finns också fika och lotterier.

Välkomna!

Har du några frågor så ta kontakt med Maria Eriksson.