Bloggåret 2013

Vi är så glada och tacksamma för läsare, för gästbloggare, för kommentarer och mail till diakonibloggen.com. Vi hoppas att bloggåret 2014 får fortsätta på samma vis – låt oss bli ännu bättre på att utmana våra rädslor, ta kontakt, bjuda in, hälsa på, eller kanske hjälpa varandra att våga ta steget och dela tankar, dela livshistorier och dela åsikter, både på nätet och ”away from keyboard” för vi tror – som sagt – att ju mer vi vågar berätta desto starkare blir vi som människor.

Gott nytt år!
Karin och Lotta

Vill du skriva på bloggen eller har du tips på gästbloggare eller ämne ber vi som vanligt: maila oss på diakoni.se@gmail.com.

(Ett extra tack till Svenska kyrkan i Jönköping för att vi får möjligheten att jobba med diakoni på nätet. Kika gärna in på www.svenskakyrkanjonkoping.se som den 1 januari lanserar en ny sajt.)

Läs mer om bloggåret 2013 nedan.

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 55,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 20 sold-out performances for that many people to see it.

Klicka här för att se topplistor och kommentarer under året.